středa 6. prosince 2017

Proč už cpu křídla úplně všude?

Dámy a pánové, vskutku si tuto otázku pokládám již velmi dlouho! Měla jsem v plánu sem po dlouhé době vložit kresby týkající se Lunarie, avšak při sestavování jejich seznamu mi došlo, že téměř všechny obsahují stále se opakující motiv - křídla. Někdy protože daná postava z příběhu je jimi prostě obdařená a je to její přirozený fyzický atribut, jindy jsem se řídila slavným životním moudrem. Jak zní toto pozoruhodné moudro, ptáte se? Yolo.

Pohodlně se usaďte a připravte se na ukázku obrázků vytvořených za tento i předchozí rok.~


Everybody wants to rule the world


7. 10. 2016. Inspirováno stejnojmennou písní od zpěvačky Lorde. Královna Marion stojí se svou dračicí Ariou na útesu a hledí na Hrad Světla, ležící nad jezerem Cinereo. Všude kolem je obklopují čisté lesy, plné tajemství a záhad. Byl to můj první pokus o krajinu, moc dobře však nedopadl. 5/10


Protecting the light



Duben - říjen 2016. Ano, skutečně jsem tento obrázek měla rozdělaný půl roku, nesuďte mě, prosím. Anatomicky je zcela nekorektní, hlavně ta křídla. Ke konci jsem jej dodělávala z donucení a takhle to dopadlo. Jednoho dne snad udělám redraw, až opět naberu dostatek sil. 4/10


Avatar, Nomade, Nuage


Leden 2017. Pokus o obrázek do Frankofonie 2017. Sice ne nejlepší mezi zúčastněnými, ale tehdy nejlepší v mé tvorbě, hah. Jsem s výsledkem velmi spokojena, byl to pro mě docela challenge - troufla jsem si na A3, troufla jsem si na člověka a troufla jsem si na komplexnější obrázek pastelkami! Taktéž jsem ráda, že na něm není vyobrazena žádná má postava, ale spíš někdo náhodný, z důvodu významu tohoto obrázku. Má symbolizovat svobodu v hudbě, proto ta křídla a oblaka. Každý by se měl nechat unést hudbou mimo svůj svět, někam pryč, alespoň na malý moment. 8/10


Lost footsteps


31. 1. 2017. Kdykoliv jsem šla ze školy domů, pozorně jsem zkoumala zamrzlou řeku a všímala si, že ve sněhu kolem ní, ale i na jejím ledě, je plno kočičích stop. Nevím, přijde mi bezpečnější ji přejít po mostě. Kdo ví, co by se mohlo stát. 6/10


Reaching the moon


10. 8. 2017. První pokus o malbu na plátno. Nikdy předtím jsem nemalovala, byla to skvělá zkušenost, která mě přiměla to zase v brzké době zkusit znova! Pro začátek jsem s tím hodně spokojená, takže 9/10


Anima


Září - říjen 2017. Práce z hodin výtvarné výchovy, pokus o další malý krůček mimo mou komfortní zónu - člověk, pozadí, stromy, žádné linie. Při kreslení obličeje jsem však nechtěně sáhla do oka linkou a tak mi s ním pomáhal profesor (proto je tam tak velká stylová odlišnost). Akvarelové progresky nechť vládnou světu! 7/10


Battle Cry


Říjen - listopad 2017. Další práce na výtvarnou výchovu, tentokrát se jednalo o redraw jednoho obrázku starého asi tři roky (ten bohužel oskenovaný nemám, ale věřte, byl hrozný a stál na technice: "Neumíš detaily? Zamaž všechno uhlem!"). Z toho důvodu tu vidím ohromný pokrok a z toho mám radost! Teď se ještě naučit pracovat s vodovkami, haha. 6/10


Feruška


25. 11. 2017. A nakonec čičina, která je momentálně na designu. Ano, inspirovala jsem se pózou z předešlé malby, a chtěla jsem ji více propracovat. Obrázek posloužil pro studii anatomie, srsti křídel. Až na ty packy jsem maximálně spokojená. 9/10


Závěrečná otázka za deset koťátek: Kolik peříček jste našli v celém článku?

Žádné komentáře:

Okomentovat