středa 16. října 2013

Challenge - postava z Hetalie

Salve~
Píšu takhle pozdě, poněvadž máme zítra písemku ze Starověkého Říma a já o tom absolutně nic nevím. So, dobře, povídala bych vám tady o tom, jak jsem se inspirovala článkem o počátcích této kapitoly v dějepise, ale to není pravda. Napadlo mě to díky mojí Crudelis sister, a také Ember, která chtěla nový challenge c:

Většina lidí, která má hodně vymyšlených postav, má i svět, ve kterém tyto postavy žijí. Nějaký svůj originální, který patří jenom jemu.

A pak tu máme skvělý fandom, Hetalii! Už pár měsíců zpátky jsme hrály s Luckou AU roleplay na téma našich postav, které představovaly naše vymyšlené světy. Dnes jsem si na ně po dlouhé době vzpomněla, a tak mě napadlo - jak by asi vypadal třeba takový Tevian, nebo Decalosa? Co takhle vymyslet OC do Hetalie a popsat ho?

Chcete to zkusit? Challenge je pouze na dva dny (ten fakt, že mě víc úkolů nenapadlo, mě deprimuje).
1. den důkladně popíšete vzhled, povahu a obliby svého oc (popřípadě i oblečení atd.)
a 2. den řeknete něco blíž o minulosti postavy (tak, aby souhlasila s minulostí země. Například chudá země = chudá postava, atd. atd.) + můžete i nějaký úryvek, kousek příběhu o ní .

Chcete to zkusit? :3
Doporučuji ještě předtím shlédnout pár dílů Hetalie ^^ Abyste v tom měli větší pořádek a ujasnili si třeba pár věcí ohledně toho.

(PRO JEDNOHO NEJMENOVANÉHO ČLOVĚKA: NE, HETALIE OPRAVDU NENÍ VZDÁLENĚ ODVOZENO OD SLOVA HENTAI. DÍKY.)

Žádné komentáře:

Okomentovat