sobota 5. října 2013

Challenge - 5 dní někým jiným

Salve~
Nedávno jsem projížděla různé literární blogy a všimla jsem si, že si někteří blogeři zadávají navzájem ''challenge''. A dnes ráno mě jeden napadl.

~Být pět dní někým jiným~

Co to je? Jednoduše si vyberete jednu svojí vymyšlenou postavu a budete za ni na svůj blog psát po dobu 5 dní.

Zadání:
1. den bude vaše postava vyprávět o sobě, o svých zájmech, co nemá ráda a co ano, atd. c:
2. den o svém pohledu na svět, ve kterém žije, nějaké informace o té zemi celkově (pokud je to váš vymyšlený svět), o životě v něm a tak.
3. den se vypíše o čem sní, co si přeje, jak by měl jeho/její cíl vypadat.
4. den vymyslí nějakou kratší povídku či báseň, téma a děj je zcela na něm/jí.
5. den popíše svůj nejbláznivější/nejhezčí/nejpodivnější sen + se rozloučí se čtenáři.

Podmínky:
○ Musí to být Vaše vymyšlená postava.
○ Pošlete mi potom sem do komentářů odkazy na články, pokud se rozhodnete challenge splnit.

Jestli už to někdo vymyslel, hluboce se mu omlouvám. Myslím, že díky tomuto nápadu by mohl pisatel více poznat svojí postavu, co se týče jejího myšlení a tak. a nebo prostě dopomůže k aktivitě na blogu, pokud nemáte žádné nápady na články.


To je vše, pokud byste chtěli splnit challenge, neváhejte napsat, já si moc ráda počtu! :3
Vale~

Žádné komentáře:

Okomentovat